Skip to content

Metallica – Devil’ s Dance

20. aprila 2010.

O PESMI

„Devils Dance“ (Devils dens) je treća pesma sa sedmog studijskog albuma Metalike, „Reload“ (Riload) objavljenog krajem 1997. godine. Napisali su je zajedno frontmen benda Džejms Hetfild i bubnjar Lars Urlih. Iako nikada nije postala hit, nije prošla nezapaženo kod publike. Snažan ritam i tekst koji u sebi ima blage elemente satanizma, prava su podloga za ljubitelje metal muzike.  „Đavolji ples“, kako glasi prevod naslova pesme, je upravo to. Jaka metal pesma.

Metallica – Devil’ s Dance


Da, osećam i ja tebe

Osećam te stvari koje radiš

U tvojim očima vidim vatru koja gori,

Koja te oslobađa

To je tvoja želja

Duboko u sebi, ti znaš

Seme koje sam posadio će izrasti


Jednoga dana, videćeš

Usudićeš se da mi priđeš

Da, dođi, sada iskoristi šansu

Tako je, zaigrajmo


Zmija

Ja sam zmija

Iskušenje je taj ujed koji ćeš primiti

Dozvoli da oslobodim tvoj um

Ono što si nekada bio, ostavi iza sebe

Ne boj se

Imam ono što ti treba

Utoliću tvoju glad

Jednoga dana, videćeš

Usudićeš se da mi priđeš

Da, dođi, sada iskoristi šansu

Tako je, zaigrajmo

Da, osećam i ja tebe

Osećam te stvari koje radiš

U tvojim očima vidim vatru koja gori,

Koja te oslobađa

To je tvoja želja

Duboko u sebi, ti znaš

Seme koje sam posadio će izrasti


Jednoga dana, videćeš

Usudićeš se da mi priđeš

Da, dođi, sada iskoristi šansu

Tako je, zaigrajmo

Lepo je što te vidim ovde


ORIGINALAN TEKST

Metallica – Devil’ s Dance

Yeah, I feel you too
Feel, those things you do
In your eyes I see a fire that burns
To free the you
That’s wanting through
Deep inside you know,
The seeds I plant will grow

One day you will see
And dare to come down to me
Yeah c’mon, c’mon now take the chance
That’s right
Lets dance

Snake, I am the snake
Tempting, that bite you take
Let me free your mind
leave yourself behind
Be not afraid
I’ve got what you need
hunger I will feed

One day you will see
And dare to come down to me
Yeah c’mon, c’mon now take the chance
That’s right
Lets dance

Yeah Come dancin’

(solo)

One day you will see
And dare to come down to me
Yeah c’mon, c’mon now take the chance
That’s right
Lets dance

Yeah, I feel you too
Feel, those things you do
In your eyes I see a fire that burns
To free the you
That’s running through
Deep inside you know
seeds I plant will grow

One day you will see
And dare to come down to me
Yeah c’mon, c’mon now take the chance
That’s right
Let’s dance!

It’s nice to see you here

VIDEO

Spot za ovu pesmu nikada nije snimljen, ali je živa verzija sa simfonijskim orkestrom iz San Franciska sjajna.

No comments yet

Ostavite odgovor

