Skip to content

Metallica – Mama Said

2. maja 2010.

O PESMI

„Mama Said“ je četvrti singl sa šestog albuma Metalike „Load“, objavljenog 1996. godine.

Tekst je napisao pevač i gitarista benda Džejms Hetfild i govori o muškarcu, momku ili dečaku, koji pokušava da nađe svoj put kroz život, odvojen od majke. U pesmi je gotovo direktno opisan komplikovan odnos koji je Hetfild imao sa svojom majkom, koja je obolela i preminula od raka.

Pesma izlazi iz konteksta ostalih Metalikinih pesama, jer ima elemenata kantri muzike i hard roka, mnogo više od metala.

Metalika nikada nije na koncertima izvela pesmu „Mama Said“, ali je Hetfild nekoliko puta na koncerima svirao sam na akustičnoj gitari, bez basa i bubnjeva. Takođe, izvodio je sa kantri pevačem Džesi Kolterom na CMT-u, sa obradom pesme Vejlon Dženingsa „, „Don’t You Think This Outlaw Bit Done Got Out of Hand.“

PREVOD PESME

Metallica – Mama Said

Dobro me ja učila majka

Kad sam bio mlad rekla je:

„Sine život je otvorena knjiga.

Ne zatvaraj je pre kraja.“

„Najsjajniji plamen izgori najbrže.“

Čuo sam da mi kaže

Srce sina pripada majci

Ali ja moram da nadjem svoj put


Pusti moje srce

Pusti tvoga sina da odraste

Majko, pusti moje srce

Neka ovo srce ostane mirno

Buntovnik je moje novo prezime

Divlja krv je u mojim venama

Niti koje me povezuju sa porodicom

Prave trag koji još uvek stoji

Otišao sam od kuće mlad

Nikad nisam tražio oproštaj


Pusti moje srce

Pusti tvoga sina da odraste

Majko, pusti moje srce

Neka ovo srce ostane mirno

Ništa ti nisam tražio

Ništa ti nisam ni dao

Ostavila si prazninu, koji ću poneti u grob


Majko, sad se vraćam kući

Nisam sve ono što si želela da budem

Ali neizgovorena ljubav majke za sina

Pokazala mi je put

Olako sam shvatio tvoju ljubav

Kao i reči koje si govorila

Trebale su mi tvoje ruke da me dočekaju

Ali hladan kamen je sve što vidim

Pusti moje srce

Pusti tvoga sina da odraste

Majko, pusti moje srce

Neka ovo srce ostane mirno

Ništa ti nisam tražio

Ništa ti nisam ni dao

Ostavila si prazninu, koji ću poneti u grob

Neka ovo srce sada ostane mirno

ORIGINALAN TEKST

Metallica – Mama Said

Mama, she has taught me well
Told me when I’s young
Son, your life’s an open book
Don’t close it ‘fore it’s done
The brightest flame burns quickest
That’s what I heard her say
A son’s heart’s owed to mother
But I must find my way

Let my heart go
Let your son grow
Mama, let my heart go
Or let this heart be still

„Rebel“, my new last name
Wild blood in my veins
Apron strings around my neck
The mark that still remains
left home at an early age
Of what I heard was wrong
I never asked forgiveness
But what is said is done

Let my heart go
Let your son grow
Mama, let my heart go
Or let this heart be still

Never I ask of you
But never I gave
But you gave me your emptiness
I now take to my grave
Never I ask of you
But never I gave
But you gave me your emptiness
I now take to my grave
So let this heart be still

Mama, now I’m coming home
I’m not all you wished of me
But a mother’s love for her son
Unspoken, help me be
Oh Yeah I took your love for granted
And all the things you said to me
I need your arms to welcome me
But a cold stone’s all I see

Let my heart go
Let your son grow
Mama, let my heart go
Or let this heart be still

Let my heart go
Mama, let my heart go
You never let my heart go
So let this heart be still

Never I ask of you
But never I gave
But you gave me your emptiness
I now take to my grave

Never I ask of you
But never I gave
But you gave me your emptiness
I now take to my grave
So let this heart be still

VIDEO

2 komentara leave one →
  1. Igor 87 permalink
    1. decembra 2010. 21:44

    PRELEPA PESMA! HVALA TI NA PREVODU!!!!!

  2. Backo permalink
    21. marta 2013. 15:33

    Odličan prevod, svaka čast! A tekst je odličan!

Ostavite odgovor

